mandag 17. oktober 2011

Villmarkslua i full aktivitet !

Om du tar turen innom Madame Bolette i Langesund kan du få fatt i høstens nye lansering fra meg - Villmarkslua.

I årevis har jeg drevet med ulike former for kunst og kunsthåndtverk.  Det å smi og ferdiglage kniver har vært blant aktiviteter jeg har storkost meg med.

Ikke siden sjette klasse på barneskolen har noen sett meg med strikkepinner. I sommer startet jeg med å strikke, tove og filte - ull-luer.  Som aktiv villmarking er dette et produkt jeg vet er utrolig nyttig i store deler av året.  Jeg tenker på mammaen min når jeg gjør denne typen håndarbeid - tror hun hadde vært stolt av meg. Dessverre døde hun så alt for tidlig.


På julemarkedet i Langesund 3.desember vil du også finne både Villmarkslua og diverse trearbeide. Om jeg rekker å få ferdig noen kniver vet jeg ikke,  men om ikke lenge skal du få se hvordan jeg i høst har jobba i smia.  Kaja har filmet to timers smi-arbeide, så et minutt eller to avser vi sikkert til deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar